vrijdag 24 juni 2011

Knappe knoopjes kiekjes

Voorbije maandag kropen de knappe knoopjes weer eens rond de tafel om gezellig samen aan hun projecten te werken.

Er was vuur... en er waren vlagjes...
maar ook voodoo! Iiiiieeeeeek!
Er werd gelockt (als de draad er in zat tenminste)...en gestikt.
Er waren pailletten...
... en paspelband.
En zeker het vermelden waard:
Karen heeft zelfs iets helemaal afgewerkt...
...en dat terwijl ze toch ook wel aardig wat getaterd heeft.
Zie ze blinken. :)
En voor diegenen die de naam van dit rare object weet,
ligt er een leuke verrassing te wachten.

Laat het anwoord achter in de reacties.
Een onschuldig knoopje zal uit de juiste antwoorden een winnaar trekken.
(deelnemen kan tot 1 juli)
Het was weer gezellig in ieder geval! Fijn dat er we weer met zo veel waren.
Voor diegenen die met vakantie gaan: geniet er van en voor de thuisblijvers idem! :)

10 opmerkingen:

  1. Ja, het was weer een talrijke opkomst! Leuk!
    Ik kijk alweer uit naar de volgende...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, de fierheid straalt van Karen haar gezicht!
    Ik mag zeker niet meedingen naar die verrassing? Ik zou zo'n prachtige handgemaakte knoop anders helemaal zien zitten! En ik zou er mijn volle kracht niet op gaan botvieren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tuurlijk mag je meedingen naar die verrassing. Gewoon even vertellen wat dat vreemde ronde ding is waar Liesbeth mee aan 't prutsen is... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij noemen die ronde dingen: knifty knitter ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is knifty knitter niet een merknaam? Denk dat het breiloom of gewoon loom heet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb geen idee wat het is,het lijkt mij wel erg leuk om te doen,het lijkt wel haken ofzo.
    ik ben heel benieuwd wat het is en wat het resultaat is wat dat ding kan doen.

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Joehoe, toch nog kans op die mooie knoop. Volgens mij is dat een breiring ofte knifty knitter.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kwam al 'bloghoppend' op deze blog terecht. Super ziet het er uit en ook veel leuke projectjes en links naar anderen toe.
    Ik ben eigenlijk altijd bezig met papier, maar ik vind het altijd leuk om andere creativelingen te bekijken.
    Ik heb deze blog bij alvast bij mijn favorieten op mijn blog gezet, zodat ik altijd de weg hiernaar toe terug kan vinden.

    Bedankt!
    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Whahaha! Wat een foto.. maar inderdaad, ik was trots!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is gewoon een breiring, maar wat leuk dat jullie dit allemaal doen!

    BeantwoordenVerwijderen