woensdag 21 december 2011

2012

Het is nog ietsje te vroeg om jullie al een geweldig 2012 te wensen, maar niks te vroeg om de data van de Knappe Knoopjes bijeenkomsten voor 2012 bekend te maken.

We blijven om de drie weken samen komen: de ene keer in Hasselt (in zaal Elckerlyc) en drie weken later in Genk. Maar de dag en lokatie in Genk is veranderd.
Hoe gezellig de Sint-Jozefzaal in Hoevenzavel ook was, hij was toch ook een beetje muf. Vandaar dat we op zoek gingen naar een nieuwe zaal. Vanaf januari wordt 'het Park' onze stek in Genk (Winterslag) en aangezien deze niet op donderdag beschikbaar was, is het dinsdag geworden.



Ziet er goed uit hé?

En dan nu de data. Neem je agenda en noteer:
- dinsdag 3/01 in Genk: om het nieuwe jaar meteen goed in te zetten
- maandag 30/01 in Hasselt (uitzonderlijk vier weken ipv drie weken later)
- dinsdag 21/02 in Genk
- maandag 12/03 in Hasselt
- dinsdag 3/04 in Genk
- maandag 23/04 in Hasselt
- dinsdag 15/05 in Genk
- maandag 4/06 in Hasselt
- dinsdag 26/06 in Genk
- maandag 16/07 in Hasselt
- dinsdag 7/08 in Genk
- maandag 27/08 in Hasselt

Ergens maart/april zal een tweede thema avond gepland worden. Maar hierover later meer.

Hopelijk kom jij ook! Voor meer details mag je steeds mailen naar knappeknoopjes@gmail.com.

Prettige feesten

6 opmerkingen:

  1. Ik kijk er al weer heel erg naar uit! Tot volgend jaar allemaal en geniet van de laatste dagen van 2011!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne feesten!! tot volgend jaar in de nieuwe zaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. joepie!!!! ik noteer de data héél graag al in mijn gloednieuwe agenda! Aan alle knappe knoopjes gezellig eindejaar en een goede start van 2012!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super! Ik kijk er al naar uit!
    Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke groep, en wat ver weg voor mij ;((.
    groetjes, Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga proberen er voor de eerste keer bij te zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen